“Când toată lumea vrea să plece să muncească afară, eu am decis să mă întorc să ajut fotbalul românesc, dar de această dată ca antrenor principal. Cariera de secund se încheie aici, iar experiența de aproape 20 ani în antrenorat mă recomandă în acest moment pentru orice provocare din Romania” a spus Gabriel Manu în cadrul evenimentului pe care eu, alături de echipa We Do WOW Events, l-am organizat în cinstea sa, în data de 29 iulie.
Petrecerea a fost una care s-a bucurat de un succes deosebit, în ciuda restricțiilor și distanțării sociale pe care le-am respectat ca la carte și, în același timp, s-a dovedit pentru mine și ceilalți membri ai echipei mele o ocazie din care am învățat o mulțime de lucruri despre activitatea de organizare evenimente în aer liber pe timp de pandemie.
Cu parteneri potriviți și o echipă de încredere, totul este posibil!
Am pornit de la ideea de a crea un eveniment simplu, intim și cochet, unde prietenii lui Gabriel Manu să aibă ocazia de a-i ura acestuia un călduros „Bun venit în țară!”, iar antrenorul să le povestească despre planurile sale de viitor. De aceea, am ales ca loc de desfășurare a petrecerii clubul Bokaa, pentru care țin să mulțumesc în mod special Marianei Mitroi, care a făcut posibilă întreaga experiență.
Aflat într-un parc natural, cu maiestuoși copaci seculari și grădini naturale ample, Bokaa este o locație ideală pentru organizare evenimente în aer liber, indiferent dacă vorbim de nunți și alte tipuri de petreceri private sau evenimente corporate.
Pentru că mâncarea și băutura sunt doua dintre cele mai importante aspecte ale unei petreceri, am încins un barbeque de vară, pe care l-am stins cu cocktail-uri de senzație de la Shoteria.
Pentru a crea atmosferă, am colaborat cu echipa Soundpro Media, pentru ridicarea unei scene în aer liber și a unui acoperiș, cu DJ Jipy pe partea de entertainment, iar Congress Rental ne-a pus la dispoziție un superb ecran LED.
Prezentatorul serii a fost Viorel Grigoroiu, iar întregul eveniment a fost fotografiat de Luci Marin și filmat de Marius Sfetea și Bogdan Mincu.
De confort s-au ocupat cei de la Event Stuff.
Iar echipa We Do WOW Events a avut grijă de organizare, planificare și coordonare până în cele mai mici detalii.
Ce presupune acțiunea de organizare evenimente în aer liber în timpul pandemiei?
Situația actuală presupune infinit mai multă grijă când vine vorba de organizare evenimente in aer liber. Am respectat întocmai măsurile de siguranță impuse de autorități, dar am procedat în așa fel încât niciunul din invitați să nu simtă că i se limitează libertatea de mișcare. Astfel, cu multa eleganță și printr-o strânsă colaborare cu partenerii noștri, am așezat mobilierul în așa fel încât să păstram distanța socială și am servit direct la mese, pentru a evita aglomerația.
Termometrele și dezinfectantul au fost două priorități principale pe lista noastră de cumpărături.
Pentru a evita riscul de infecție, am luat temperatura tuturor invitaților la sosire și ne-am asigurat că tot mobilierul și alte suprafețe ce ar putea intra în contact direct cu pielea musafirilor au fost dezinfectate corespunzător.
Din experiență știm că atunci când atmosfera devine fierbinte și spiritele se încing, apare pofta de dans și socializare. De aceea, în locul unor melodii antrenante, am mers pe un stil de muzică clasic și am încheiat seara cu un superb recital de saxofon, susținut de Doina Spătaru, muzică a cărei vibrații se simte mai mult cu sufletul decât cu trupul.
Astfel, am reușit din toate punctele de vedere să organizăm o petrecere memorabilă, pe care atât eu, cât și colegii mei o vom folosi ca reper în planificarea unor evenimente viitoare, care presupun la fel de multă grijă și atenție pentru sănătate.
One thought on “Petrecerea de bun venit închinată antrenorului Gabriel Manu: O lecție de organizare evenimente în aer liber pe timp de pandemie”
Am avut norocul de a intalni aceasta echipa minunata de oameni empatici si profesionisti.
Va multumesc pentru experienta minunata, pentru tot ce faceti si as reveni oricand cu mare drag.
Recomand acesti oameni minunati